23 Aralık 2013 Pazartesi

Türk Milliyetçiliğini ayağımın altına alıyorum demenin anlamı nedir?-2

Türk Milliyetçiliğini ayağımın altına alıyorum demenin anlamı nedir?-2
Ahmet YALVAÇ       05 Mart 2013 Salı

Deniliyor ki birinci dünya savaşında  1 Milyon Ereni’nin öldürüldüğü iddiaları doğru değil. Öldürüldüğü iddia edilen Ermeniler, tehcire uğramamak için kılık ve kimlik değiştirip, ya Kürt olmuşlar, ya da Alevi Kürt kılığına girmişler. Şu anda Türkiye Cumhuriyeti’nin her kademesinde önemli makamlarda faaliyet göstermektedirler. Tam bu gibi gizlenmişErmenileri açıklamak istediği bir zamanda, bu gibi gizlenmiş Ermeniler tarafından öldürüldüğü söyleniyor.

PKK ile çıkan çatışmalarda öldürülenlerin arasında sünnetsiz olanların olduğu, ya da Türk vatandaşı olmayanların bulunduğu söyleniyor. Bu konuda Genel Kurmayın elinde elbette bilgi ve belgeler vardır. Eğer bu bilgiler Halkımız ile paylaşılırsa, kiminle bir savaş içinde olduğumuzu daha iyi anlar, ona göre tetbir alırız.
Önemli bir husus daha var.Kendini Kürt sanan çoğu vatandaşımızın,etnik köken olarak aslında öz be öz Türk olduğu yönünde araştırmalar, bilgiler var.Şu anda ismini hatırlamıyorum ama, muhtemelen 3-4 yıl kadar önce idi; bir televizyon kanalında bir profesör, Türkiye’de etnik gruplarla ilgili olarak yazdığı kalın bir kitaptan açıklamalar yapıyordu. Örneğin Kürt nüfusun yoğun olarak yaşadığı ve kendini Kürt sanan çoğu insanın, 150-200 sene önce Türk aşireti olduğunu, isimleri ile ve harita üzerinde eski isimleri ile ortaya koydu. Kürtçe’yi de sonradan öğrendikleri anlaşılıyor.
Ben şahsen bu araştırmaların televizyon kanallarında ortaya konulup tartışılmasından yanayım.Eğer bu yapılırsa, kendini Kürt sanan bir çok vatandaşımız, Türk asıllı olduğunu anlar ve ayrılık-gayrılık yanlısı olmaktan da vaz geçer.
Kürtlerin ayrı bir ırk olmadığı, bilakis Türklerin bir kolu olduğunu ortaya koyanlar da var. Örneğin birini ben söylemek istiyorum Yenisey anıtlarında Kürtlere hitaben şöyle başlayan bir ifade var. Men Kürt İlhan Alp Urungu. Bu sözler bir Orta Asya şivesidir.
Bence Kürtler le ilgili bütün araştırmalar ortaya konmalı. Böyle bir hususu, birlik ve beraberliğimizi sağlamak açısından önemli, ve gerekli buluyorum. Şimdi tekrar Başbakan Sayın Tayyip Erdoğan’nın toplumu geren malum sözleri ve nedenlerine dönüyorum.                       
Sayın Başbakan, Türkiye’de etnik kökenleri her fırsatta ortaya koyan, bu gibi konuları sürekli kaşımaya çalışanlardan biri. Ve Türk olduğunu söylemediği  gibi, bir Başbakan sıfatı ile de,içinde Türk kelimesi bulunan kavramları kullanmamaya da, büyük bir özen gösteriyor.
¥ DEVAMI VAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder